Biggest Looser


Kollade just på första avsnittet av svenska Biggest looser.
Man kanske skulle ta å anmäla sig till nästa säsong.
Sätta fart på det här döfläsket.
Vad tror ni?
Någon som vill anmäla sig med mig?
Hur skulle det gå med mitt knä?
Man skulle väl skämmas ögonen ur sig att gråta och kräkas i tv.
Men man blir ju lite avundsjuk när mans er vilken fin hjälp de får med personliga tränare och bra fetfri mat.
Det skulle man ju inte säga nej till.
Hur gör man med sitt liv när man är borta? Vem betalar räkningarna? Hur får man sin inkomst så att säga?
Ja, som sagt, lite sugen på att anmäla sig blir jag nog allt.


Kommentarer
Postat av: Anita

Jag såg oxå Biggest Loser - tänker inte anmäla mig men guuud vad dom som gör det är modiga!

2010-09-06 @ 23:22:55
URL: http://jamtlandspower.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0