Frefrefrefrehehehedaaaag!!!

I dag vill jag bara att min arbetsdag skall gå undan i et fläng för kl 18.00 skall jag på Katalin och käka med de som jag gick i skolan med i våras. Det skommer att bli aaawesome!
Det är fredag igen. Skön känsla, eller hur?
Jag läste att han boxaren Pauolo Roberto tycker att vi är för upphängde på fredagsmys här i Sverige, att vi skall ha mys varje dag i veckan, inte bara på helgen. Men när man jobbar och harvar som en annan gör så kan man inte låta bli att njuta av fredagskänslan. Så är det bara.
Nu skall jag fortsätta att njuta i duschen och till frukosten och på väg till jobbet och på jobbet och sedan hela dagen och till sist hela kvällen.
Frefrefrefrehehehedaaaag!!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0