Glada Hudik Teatern

Såg just ett program om Glada hudikteatern.
Jag blev varm i hjärtat och glad i själen av att kolla på dessa människor.
De har en sån underbar inställning till sig själva och till livet.
Om alla människor tänkte som dem så skulle det inte finnas några snevridna kroppsideal, ingen prestationsångest, ingen främlingsfientligehet eller världskrig.
Allt detta står vi "normalbegåvade" för.
De flesta av oss har mycket att lära av dessa härliga mäniskor.
Jag har sagt det förr och nu säger jag det igen, jag MÅSTE åka och kolla på någon av deras föreställningar.



Kommentarer
Postat av: Anita

Åhh det missade jag!!

2010-09-21 @ 23:11:26
URL: http://jamtlandspower.webblogg.se/
Postat av: Anette

Ja mä..hans sommarprogram va bland det bästa jag hört dock

2010-09-22 @ 07:28:17
Postat av: Lena

Jag såg det, vilket härligt gäng!

2010-09-22 @ 12:15:31
Postat av: ejmis

Deras ledare, Per Johansson, var en av P1:s sommarpratare. Lyssna på honom. Underbart program.

2010-09-23 @ 19:25:13
URL: http://ejmis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0