Hjälp mig

Jag har kollat på köksmöbler på Blocket i flera veckor nu.
En möbel som har funnits hela tiden och som dyker upp på nästan alla mina sökningar är dessa.
Men jag vet inte om jag tycker de är snygga eller fula?
De är ju ovanliga, inga IKEA möbler som står i var mans kök.
Men visst är de lite 80-tal?
Jag kan inte bestämma mig för om det är bra eller dåligt :)
De är billiga så trivs vi inte med dem så är det ju bara att sälja dem igen.
Man kan ju klä om stolarna.
Vad tycker du?
Hjälp mig!



Kommentarer
Postat av: Nina

Jaa dom va ju annolunda :o) Du skulle kunna måla dom vita och byta dyner så skulle det bli klart shabby chic

2010-09-05 @ 10:40:50
URL: http://ninast.webblogg.se/
Postat av: Maggan

Äh! De var sålda. Så var det med det beslutet :P

2010-09-05 @ 14:34:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0