I min handväska

Det är otroligt vad mycket grejer man släpar med sig i sin handväska.
Jag känner mig som Skalman ungefär.
Kolla på det här!


1 plånbok, 1 smartcase, 1 pkt cigaretter, 2 tändare, 1 trosskydd, 1 tampong, 1 fickalmanacka, 1 hängare till handväskan, 1 par öronproppar, 1 klocka, 1 mp3-spelar, 2 par hörlurar, 1 mobiltelefon, 1 par solglasögon, 1 par läsglasögon, 1 internetdosa, jobbnycklarna, hemnyckarna, bilnycklarna, 2 pennor, 1 pärlhalsband, 1 ölöppnare/vagnspolett, 2 astmasprayer, 1 nässpray, 2 läppennor, 2 läppstift, 2 läppglans, 2 lysyl, 1 fickkniv, 1 hårspänne, 1 tub med nagellim, 1 bodylotion och en tandkräm.

SNACKA OM ÖVERLEVNADS-KIT VA!!??

Kommentarer
Postat av: Thidan

Oj! Jag har verkligen minimalistiskt med prylar i min. Kalender, plånbok, mobil.

2010-09-11 @ 00:24:02
URL: http://thidan.blogg.se/
Postat av: Nina

Haha var är alla små lappar och kvitton? Dom har jag masser av

2010-09-11 @ 10:41:49
URL: http://ninast.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0