Jag sa ju det!

Att veckan skulle rusa fram i ett rasande tempo.
Nu är det redan onsdag igen.
I dag skall vi leka gamla lekar med barnen för att uppmärksamma den Internationella lekveckan.
Vi skall ta de äldsta barnen och leka "Bro, bro breja", Hoppa hage, Under hökens vingar kom, Halli hallå, osv osv.
Alla de gamla lekarna håller på att försvinna, tänka om de kunde få en renässans istället.
I kväll har vi möte och så är det torsdag.
Efter mötet iväll så har jag inga mer åtaganden på hela veckan, skönt!
Helgen blir också lugn och skön.
Jag skall nog åka förbi Uppsalafärg och köpa på mig lite scrapbook-saker.
Min bok ocm scrap booking kom i går och gissa om jag blev sugen på att sätta igång.
Jag vill genast hem till syrran och leta i mammas gamla kista full med foton.
Jag skall sätta mig i kväll och beställa hem papperskopior på en massa foton från i sommar.
Man är dum som inte gör det oftare, de kostar ju ingenting nästan.
Nu ska jag käka frulle.
Ta´t lugnt och krama varandra i trafiken :)





Kommentarer
Postat av: Anita

..."leta i mammas kista...." - jag blev helt ställd och tänkte vadå för kista???? Du menar lilla trälådan med foton hoppas jag?

2010-09-08 @ 10:33:44
URL: http://jamtlandspower.webblogg.se/
Postat av: Maggan

Ja den menar jag:)

2010-09-08 @ 11:11:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0