Jamen nämen jomen...

....vad ska man snacka om i dag då?
Jonny drar precis just nu till Frankrike och kommer hem igen i morgon natt.
I dag åker han ner via ZÜrich och Geneve och sedan hem igen i morgon via Luxenburg och Köpenhamn.
Förr när han var ute och reste så tänkte jag aldrig på hemska saker som kunde hända men det gör jag nu, hela tiden. Att planet skall störta eller något annat hemskt skall händ honom. Man har blivit äldre och inser att vi inte är odödliga antar jag.
Jag stänger idag och sedan skall jag ha en lite datakurs med Paula på jobbet.
Eftersom vår dokumentation skall ske på datorn så är det flera av mina kollegor som har svårt att lära sig t ex Powerpoint. Då har jag lovat dem att lära dem hur man lägger in bilder och text på ett enkelt sätt.
Det är roligare om det ser lite snyggt ut när det skall upp på väggarna till allas beskådning.
Nä, nu har jag inte tid att sitta här längre.
Jag måste sätta lite fart så att jag inte kommer för sent på mi sovmorgon, det vore ju pinsamt.
Ha en bra dag alla!



Kommentarer
Postat av: Anita

En bra dag till dej med! :O)

2010-09-15 @ 08:06:59
URL: http://jamtlandspower.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0