Kom med nu ska vi...

...gå ut på tramp, gå ut på tramp, gå ut på tramp.
Tag korg och kniv vi skall plocka svamp, skall plocka svamp, skall plocka svamp....

Ja, idag skall jag och Jonny bege oss ut i skogen för att försöka hitta lite svamp.
Frågan är bara var vi skall åka?
Var finns svampen?
Vi beger oss väl ut mot Vattholma så får vi se sedan.
Det kanske räcker med att åka till vår egen skog här i "Gamils", jag vet inte.
Det skall i alla fall bli mysigt att bara bege sig ut i naturen.
Jag vaknade nyss och kände mig snuvig igen, det är väl typiskt?
Kan jag inte få bli frisk istället?
Ja nyser och nyser och är jätteinfekterad, men ingen feber....ännu ;)
Jag hoppas att jag kan harkla upp mig så att jag känner mig piggare när jag skall ut i svampskogen.
Jag skall nog göra en liten matsäck att ta med mig också.
Kaffe, macka och fågelsång, sämre kan man ha det på en söndag.
TOODELOO!!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0