Måndag morgon.

I dag är jag så trött, så trött.
Jag hade svårt att somna i gårkväll, som vanligt.
Jag låg och tänkte, och tänkte på allt och ingenting.
Tankarna snurrade runt i huvudet på mig hela natten.
Det känns inte som om jag har sovit en enda sekund.
Måndagsmorgonsyndromet?
I dag slutar jag kl 13.00.
Jonny vill att vi åker till skogen och kollar efter svamp i eftermiddag.
Det låter ju mysigt men jag skall träna också och städa lite.
I morgon kommer Jonnys Kollega från Frankrike hit på middag!!
Vad skall jag bjuda på då då, måntro?
Nu satt kaffet som en smäck.
Håll nu tummarna att jag överlever den här måndagen.
Tjenixen på dig!



Kommentarer
Postat av: Anita

Man ska vila upp sej på helgen! ;O)

2010-09-27 @ 08:24:40
URL: http://jamtlandspower.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0