Morgonstund...

..har guld i mun.
Jag vaknade kl 06.20 av att Jonny "smyger" in i sovrummet för att lägga sig.
- Kommer du hem nu? frågar jag.
- Nä, jag har sovit i soffan en stund, svarade han.
Jag försökte somna om på en gång men det var kört. Jag var tvungen att kolla på klockan och sedan blev jag kissnödig. Eftersom Calle skulle sluta på "Donken" kl 06.00 så blev jag nyfiken om han hade kommit hem, men det hade han inte. Gjorde kaffe och väntade på honom. Han kom efter några minuter. Snackade en snabbis i hallen med calle och sedan till datorn.
Nu har jag varit vaken i snart en timme. och det känns skönt.
Jag älskar att vakna tidigt när man inte måste.
I dag är det alltså lördag igen då.
Jag har en lite att-göra-lista i mitt huvud.

Jonny sa att han skulle börja riva nere i källaren i dag. Jag undrar hur han skall orka med det jag. Han som var ute och rumlade halva natten. Källaren kanske kan vänta till i morgon också, då kan t om jag hjälpa till....kanske ;)

Kommentarer
Postat av: Anita

Vad gör man på Kulturnatten då? :O)

2010-09-11 @ 12:02:13
URL: http://jamtlandspower.webblogg.se/
Postat av: Thidan

Tack så himla mycket! Kul att höra :D Haha, vuxenfylla är fina grejer ;)

2010-09-11 @ 12:29:48
URL: http://thidan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0