Pannknack!

I dag mår jag inte så bra.
Det är lite panik i lägret faktiskt eftersom vi snart skall få trevliga vänner på besök.
Jag tror jag får ta mig en öl så att jag blir som folk igen.
Typiskt mig :P
Det var så himla skoj i går.
Det är ett sån´t roligt gäng som jag lärde känna när jag pluggade i våras.
Nästa gång så skall vi träffas i Enköping så de som bor där inte slipper åka till Uppsala varje gång.
Roligt igår och roligt ikväll.
Skojig helg detta.
Nu måste jag sätta lite fart här så att det inte ser allt för hemskt ut när gästerna kommer.
Ett litet bildspel från i går, varsågoda!


Kommentarer
Postat av: Anita

Have fun!! :O)

2010-09-25 @ 21:38:05
URL: http://jamtlandspower.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0