Ta´t Lugnt

Nu har jag tränat tre gånger den här veckan så nu kan jag bara ta det lugnt med gott samvete.
I kväll ska jag kolla på Idol och sedan bada och somna tidigt.
Bara ta det lugt.
I morgon slutar jag kl 15.45 sedan skall jag bara åka hem och ta det lugnt.
Inget ståhej i morgon inte, bara en lugn fredag här hemma.
På lördag ska jag ha en skön dag på stan, shoppa lite och kanske ta en lunch(nå´n som har lust att hänga på?).
Bara ha det lugnt och skönt.
På lördag em skall jag åka hem och laga god mat, nojsa lite med Gubben och bara mysa i hemmets lugna vrå.
På lördagkväll kanske jag tar med mig Jonny på bio och ser en bra film i lugn och ro.
På söndag kommer kanske den äldsta sonen hem på middag.
Hela familjen samlad till en rofylld söndagmiddag.
Lugn å skönt skall jag ha hela helgen.
Vad sägs om det va?
Det hände inte ofta inte.
Det ska bli skönt.
Lugnt och skönt!




Kommentarer
Postat av: Anita

Låter bra det!:O)

2010-09-30 @ 21:59:38
URL: http://jamtlandspower.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0