T*G*I*F

Ja, det är fredag igen.
Häärligt va!?
Man kan inte få nog av fredagskänslan som sprider sig i hela kroppen.
I dag jobbar jag långdag men sedan skall jag hem till min tv och min godispåse.
Jonny skall på firmafest ikväll så jag är mol alena.
Calle skall jobba och Ludde skall gosa med Maja.
Själv skall jag kolla på film, käka ite godis och somna i soffan :)
Men först skall jag som sagt jobba, jobba, jobba.
Undrar vad som händer i dag då?
Solen skiner och jag hoppas på en strålande dag.
Puss på rumpan alla glada människor!



Kommentarer
Postat av: Anita

Hoppas att du får en fin dag! :O)

2010-09-10 @ 08:23:23
URL: http://jamtlandspower.webblogg.se/
Postat av: Marina

Önskar dig en skön fredag...kan inte bli annat som det verkar...:o)

2010-09-10 @ 11:06:53
Postat av: Anonym

Vikken söt bild ^^

2010-09-10 @ 17:31:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0