Val 2010

Jaha, så har man varit med familjen till vallokalen då :)
Både Knut och Calle var förstagångsväljare så det behövdes lite stöd i hur man skulle göra.
I vår familj pratar vi sällan politik så jag vet faktiskt inte vad de andra stoppade i sina kuvert.
Jag struntar i vilket, bara de inte röstade på SD.
Efteråt så åkte vi hem hit och käkade kräftsoppa och sedan kollade vi på en jättespännande film.


Jag tänkte först sitta uppe och kolla på valvakan med sjön suger fortfarande musten ur mig. Jag är skittrött. Dessutom så skall jag upp tidigt, tidigt i morgon, som alltid på måndagar.
Nu ska jag sussa kudde.
Natti Natti!!


Kommentarer
Postat av: Anita

Sverigedemokraterna fick så många röster att dom kom in i riksdagen...Bedrövligt!

2010-09-20 @ 00:39:11
URL: http://www.jamtlandspower.webblog.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0