Vet ni vad jag har...

...i kylskåpet??

Undrar om jag skall äta upp den eller om jag skall vara duktig? Men å andra sidan så lär ju godisgrisarna som jag bor med trycka i sig det mesta om jag öpppnar den så jag får väl vara glad om jag får en rad. Mmm....det tål att tänkas på. Äta eller inte äta, that´s the question? Man kan ju undra varför jag har sån´t här skit i kylskåpet till att börja med. Det var faktiskt så att jag köpte den för att bjuda på när vi var och fiskade i helgen men jag glömde den i husvagnen när jag packade lördagens matsäck och sedan hängde den med hem igen och glömdes bort bakom några dressingflaskor i kylskåpsdörren. I dag när jag lagade middag så fick jag oturligt nog syn på den och nu ligger den där och gäckar mig. -Kom och ät mig, viskar den. - Kooom! - Kooom! Det är inte lätt att vara en sockergris inte. Oink!Oink!


Kommentarer
Postat av: Anita

Inte äta! Ge bort den till ungarna och stäng dörren - glöm den!..... kan jag säga som nästan aldrig är godissugen! (Jag vet att det är svårt! <3!)

2010-09-22 @ 20:20:28
URL: http://jamtlandspower.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0