Fusk!!

I går så skippade jag allt vad LCHF heter för jag åt stekt strömming med potatismos till lunch och två pizzaslicar till middag. Gissa om jag hade magkatarr i går kväll?? Gissa om jag vaknade med magknip i morse? Svar: Ja! och JA! Strömmingen åt jag med berått mod och pizzan åt jag för att jag lekte med nya telefonen så att jag inte orkade laga någon annan mat. I dag blir det back on track igen. Inte vill jag ha så ont i magen inte. Nu skall jag leka lite med mig själv igen(alltså med telefonen)innan jag går till arbetet. Sista dagen för den här veckan, sedan blir det låååångledigt och påsk och mys i Huså å skööönt. L*Ä*N*T*A*R

Kommentarer
Postat av: Anita

Gott med strömming å permos! Men strömming får man väl äta...eller??

2011-04-20 @ 13:58:27
URL: http://jamtlandspower.webblogg.se/
Postat av: Nina

Jaa man får ju ta saken i egna händer ibland :o)

2011-04-20 @ 22:07:29
URL: http://ninast.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0