Handla

I dag skall jag åka till Örbyhus och köpa mig en cykel.
Jag köper den av en kompis och den blir nog mer till Ludde än till mig.
Han behöver en hoj så att han tar sig runt i stan i sommar.
Solen gassar och jag skall snart ge mig ut och handla.
Det behövs ett par middagar och ett påskris.
Balkongen får jag fixa efter påsk.
Just nu sitter jag nästan och somnar, vet inte varför jag är så urtrött idag.
Trist när man har ledig eftermiddag å allt.
Det är ju nu man skall känna sig fylld av energi......Zzzz.....
Nu sticker jag och handlar.
Mat, påskris och sist en cykel.


Kommentarer
Postat av: Anita

Blev det nån cykel?

2011-04-19 @ 13:20:40
URL: http://jamtlandspower.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0