HTC Desire

Jag skulle åka upp på Gränby i dag och kolla på en ny telefon till mig.
Efter bara några minuter så var jag såld på en HTC Desire.
Eftersom jag är en impulsstyrd människa så kom jag på att jag ville ha en ny telefon nu NU!!
Helst i går faktiskt.
Asch! Ingen inne för tillfälligt.
Killen såg hur besviken jag blev så han ringde Expert nere på stan och så åkte han dit och hämtade en till mig.
När han kom tillbaks efter en halvtimme, lite svettig i pannan så kom jag på !!!... Har den Bluetooth??
Annars vill jag inte ha den ju!
Ja, phu!....det har den....
Meeen! Vad är detta nu då? Comviqs hemsida funkar inte!!!
Han försöker och försöker men utan resultat.
Utan hemsidan så kan jag inte få mitt nya nummer och alltså kan jag inte få min telefon.
En och en halv timme i butiken och jag fick ändå åka hem utan telefon :(
SURT!!
Nu kämpar han som en galning där uppe på Gränby, de stänger kl 20.00, kommer hemsidan igång innan dess så ringer han mig och då åker jag upp som ett skållat troll.
Håll tummarna nu att jag får min telefon ikväll!!!
Håll, håll, håll.....

Uppdatering kl 19.50

Nä, ingen telefon ikväll :(


Kommentarer
Postat av: Anita

Jag är helt kass på telefoner....har ingen aning om vad som är bra eller vad som är kasst.....jo nu vet jag - min telefon den är KASS!!

2011-04-19 @ 13:24:42
URL: http://jamtlandspower.webblogg.se/
Postat av: V.I.C.K.I.S.

men hallå? Nytt nummer....glöm inte att meddela det då!!!

2011-04-19 @ 23:51:58
URL: http://vickis-at.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0