Jaha ja...

Nu sitter jag här fullproppad med medikamenter och med vitlök i örat.
Det känns bättre än i morse men inte bra inte.
Jag funderar en hel del när jag sitter hemma så här och inte kan annat.
Jag är en riktig liten tänkare jag.
Vad tänker andra människor på?
Jag träffar så många människor som aldrig tänker på vad och varför......låter jag luddig nu?
Jag menar att de flesta av alla som jag känner bara trampar på liksom, funderar aldrig över varför man gör som man gör, varför livet blir som det blir.
Jag har t om men kompis som påstår att han inte bär med sig någon "ryggsäck".
Att allt det som han varit med om i sitt liv inte har format honom.
Hur tänker man då?
Han tänker bara nu och framåt hela tiden, lite avundsvärt faktiskt.
Han är skitsmal också, kan detta ha ett samband?
Är det därför som jag är fet? för att jag tänker för mycket? för att jag vet för mycket om hur människor runt omkring mig mår och jag bryr mig?
Skall man bara skita i vaför och bara gå på?
Jag tror inte att jag kan det.
Meeen guuuu å! Vad djup jag blev nu!
Jag tror jag måste kolla lite på tv så att jag simmar upp till yta igen.
Det kan aldrig vara nyttigt att tänka så här mycket och konstigt :)





Kommentarer
Postat av: Anette

Jag tänker också för mycket..blir nästan jobbigt emellanåt..men det är sån jag är..synd bara att folk inte orkar göra den resan i sig själva :-)

2011-04-06 @ 13:24:20
Postat av: Anita

Tänk på du! :O)

2011-04-06 @ 16:11:36
URL: http://jamtlandspower.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0