Kortvecka

Den här veckan så arbetar jag bara tre dagar.
Jag har tagit semester på torsdag också för då åker vi upp till Jämtland.
Nästan fyra dygn i Huså skall det bli, det skall bli skönt.
Nu är jag så där galet trött igen som jag bara kan vara på måndagsmornar.
Så nu är det skönt att veta att jag bara skall jobba i tre dagar den här veckan.
Måndag, Tisdag och Onsdag....det kommer att gå i ett huj.
Det värsta är att ledigheten kommer att gå ännu fortare.
Nu måste jag lägga in högsta växeln om jag skall hinna till arbetet i tid.
Bye Bye!


Kommentarer
Postat av: Anita

Snart ses vi...då får du inte vara trött! ;O)

2011-04-19 @ 13:17:31
URL: http://jamtlandspower.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0