Längtan

I tolv dagar har Jonny varit borta.
I morgon kommer han hem.
Det går bra att vara själv men det är rackarns tråkigt.
Som tur är så har jag gjort roliga saker de två helger som han varit borta, annars hade det nog känts värre.
I morgon precis när jag åkt till arbetet så kommer han hem.
Jag slutar kl 16, så vi träffas då istället.
Det skall bli skönt att få hem honom igen.
Allt har gått bra och alltblir som vanligt igen.
Äntligen så kan jag sova också, det är problem med det när han är borta.
Fast å andra sidan så kan jag ju inte sova när han ligger brevid och snarkar heller :)
Aldrig är man nöjd.
Nu dröjer det några veckor innan han skall resa igen, hoppas jag.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0