Min fredag

I dag kan jag inte måla mig.
Mina ögon är svullna och kliiga.
Näsan kliar och hela ansiktet kliar.
Jag trycker i mig antihistamin som om det vore smågodis men det hjälper ju inte.
Jag får väl gå på jobbet utan fejja då :(
Vilken tur att jag slutar tidigt.
Då skall jag hem och göra fint på ballkongen.
Jag skall röja bort lite skit och ställa ut ett par blommor.
Blomlådan skulle bli fin om jag hann att köpa några plantor innan vi åker hem.
Ja, jag hoppas att jag orkar med det jag vill hinna i eftermiddag så att jag inte bara åker hem och döööör.
Man blir trött av allergi....skittrött.
Fast lite ballkongpyssel ska jag väl orka med, så att jag och Jonny kan sitta där och njuta ikväll när han kommer hem.
Njuta av att det är fredag och av det fina vädret och försöka skita i min pollenallergi :(

Kommentarer
Postat av: Anita

Hoppas att du blir bättre i din allergi!

2011-04-29 @ 08:21:57
URL: http://jamtlandspower.webblogg.se/
Postat av: DaMan In Da House

Puss min älskling :)

2011-04-29 @ 08:23:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0