Påsk

Jag kom på att jag inte har gjort ett dugg vår/påskfint här hemma i år.
Antagligen för att vi skall åka bort på torsdag och sedan vara i fjällen hela påskhelgen men ändå.
I dag försöker jag plocka lite och dra några tag med dammsugaren men jag är inte riktigt kry, det känns som om jag har feber och så har jag en liten ettrig huvudvärk som sitter i bakhuvudet.
I morgon slutar jag tidigt så då kan jag handla lite påskris och annat som gör att det känns lite påsk här hemma.
Jag har planerat vilken mat jag skall ta med mig upp till Huså i påsk.
Jag tänker LCHF plus ungdomar.
Det blir nog bra när det är klart.
Jag handlar lite smått och gott, det är nog ingen risk att det blir lite mat när jag och syrran är i farten ;)
Ute är det ett strålande väder men här inne sitter jag och funderar.
Funderar över påsken, våren, sommaren.


Kommentarer
Postat av: Anita

Lite mat - I dont think so! :O)

2011-04-17 @ 20:13:00
URL: http://jamtlandspower.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0