Pollenallergi?

Jag vet att jag är pollenallergisk men jag har aldrig någonsin blivit sjuk någon vår förut.
I går och i dag har jag hållit på att bli tokig.
Det kliar i mina ögon och i näsan så att jag klättrar på väggarna snart.
Det kan ju bero på att jag tillbringade hela påsken med två katter så min allergikvot redan var full, så att säga.
Jag äter Antihistamin, men det hjälper bara lite.
Jag har gnuggat ögonen så mycket idag så att jag är helt skinnflådd.
Jonny, Ludde och knut bygger golv vid husvagnen och själv skaulle jag städa men jag sitter bara här, för så fort jag rör mig så kliar det överallt.
Jag döööör!
Du som aldrig har varit allergisk skall tacka din lyckliga stjärna för det här suger BIG TIME!
Man vandrar från rum till rum, precis som om man tror att det skall bli bättre någon annanstans.
Blöder nnäsblod gör jag också.
Slemhinnorna i näsan har väl fått nog nu.
Jag kom upp till katterna i tordags och när jag kom hem i söndag så höll allt på att slå ut här hemma.
Det är härligt med vår men pollenallergi kan man vara utan faktiskt :(



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0