Resfobi

Jag lider av resfobi.
Mer än bara vanlig resfeber alltså.
Jag är alltid rädd och nervös för att jag inte skall hitta, sitta på fel tåg/flyg, gå fel och komma för sent.
Men det gäller bara om jag reser ensam.
I ett sällskap så kan jag vara den som tar komandot och kollar precis hur vi skall köra eller vilken perong/gate vi skall till.
Men när jag reser helt ensam så blir jag som paralyserad.
T om i em när jag bara skall köra till Örebro så känner jag mig lite nervös, och fastän jag skall använda mig av min GPS så kommer jag att vara orolig för att köra fel.
Jag är otroligt imponerad av min man som reser hit och dit runt hela världen utan att vara rädd.
Han tar hyrbilar i USA och bara sätter sig i bilen och kör....Uuuh scary!
Jag vet att jag kommer att hitta och att jag inte kommer att köra fel men en fobi är en fobi, inget att göra åt, bara att jobba på med den och resa mer.
Å i dag kommer jag ju landa hos min söta Simon och då trotsar man både feber och resfobi :)

Kommentarer
Postat av: Anita

Ha så kul och hälsa Simon!

2011-04-08 @ 08:04:56
URL: http://jamtlandspower.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0