♥Roligt i Örebro♥

Förutom det som hände i fredags när jag kom hit till Örebro så har jag haft det jättebra här.
Simon är så rar och tar hand om mig på bästa sätt.
Jag känner mig som en prinsessa när han kokar kaffe och steker ägg åt mig.
I går gick vi på stan och shoppade, jag köpte en snygg topp på H&M och lite annat smått och gott.
Vi åt lunch på ett litet lunchställe innan vi åkte hem och gjorde oss i ordning för kvällen.
Lenita, jag, Simon och Robin spelade spel, ett typ av scharader innan vi gick ut på krogen.
Robin som skulle upp och jobba stannade snällt hemma.
Kl 23.00 gick vi in på Harry´s i Örebro och sedan dansade vi till gammal 90-talsmusik och schlagers till de stängde kl 02.00.
Jag hade jätteskoj och jag ville inte gå hem.
Bilder från helgen kommer i kväll.
I dag mår jag lite som jag förtjänar och jag väntar ett par timmar till innan jag sätter mig i bilen och kör hem till Gamla Uppsala.
♥SIMON OCH ROBIN!!♥

Kommentarer
Postat av: Anita

Bra att du mår gott...det är du värd! Kör försiktigt när du åker hem.

2011-04-10 @ 12:25:54
URL: http://jamtlandspower.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0