Sendrag

Vaknade av att jag hade världens sendrag i vaden.
Snacka om oskönt uppvaknande.
Jag fick lova att spänna "tillbaks" och då gör det riktigt jäkla ont, men det gick över.
Nu kan jag knappt stå på högerbenent för sendraget i vaden sitter liksom kvar.
Ja, det är inte lätt inte.
Är det inte knät så är det armen, eller axeln, eller foten, eller örat, eller varför inte vaden.
Ont skall jag tydligen ha någonstans och hela tiden :P
Snorig som faan börjar jag bli också, nu när öronvärken är borta.
Typiskt!
I morgon är det fredag......någon som har något att invända mot detta?
Nä, jag tänkte väl det.
Tjingeling på er alla små Heffaklumpar där ute.
Ha en skön torsdag♥


Kommentarer
Postat av: Anita

Ska bli skönt med helg faktiskt! ;O)

2011-04-14 @ 08:24:53
URL: http://jamtlandspower.webblogg.se/
Postat av: V.I.C.K.I.S.

Och så är det verkligen VÅR i luften!

Våriga kramar!

2011-04-14 @ 16:09:31
URL: http://vickis-at.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0