Sötsugen

Jag är så duktig som inte äter en massa godis men ibland ramlar sötsuget ner över mig.
Det lägger sig på mig som en blöt matta och jag kan inte komma ifrån mig själv.
Jag kan inte sluta att tänka på godis.
Jag vill ha en tårtbit.
Jag vill äta glass.
Jag vill ha ett fat med småkakor.
Jag vill äta efterrätt med grädde, choklad och färska bär.
Jag vill dricka coca cola.
Jag vill ha en semla eller en Napoleonbakelse.
Jag vill äta marängswish.
jag vill ha en morotskaka.
Jag vill dricka kall o´boy.
Jag vill äta våfflor med grädde och hjortronsylt...
....jag vill dö!

Yea! Sure...

FUCK YOU!!!

Kommentarer
Postat av: Anita

Hahaha - förstår hur du menar! Jag tycker dock att sötsuget endast ramlar över mig om jag slarvat med maten under dagen! Gör en Smoothie på vaniljyoughurt å bär.

2011-04-14 @ 22:33:52
URL: http://jamtlandspower.webblogg.se/
Postat av: cinis

Jag gör som Anita men ibland så har jag syndat å svept i mej ett glas iskall oboy..brrr va gött. Har nu beställt lite grejs från LCHF-butiken och ska baka vitt bröd som man kan rosta mm.. Dyrt dock med det där mjölet 159kr kg. Kram!

2011-04-14 @ 22:53:43
Postat av: Maggan

Vaniljyoughurt är väl inte LCHF? eller?

2011-04-15 @ 06:11:18
Postat av: Anita

Du ska ta fullfet naturell youghurt och söta den själv med liiiite vanilj och så osötade bär. Den färdiga vaniljyoughurten är inte LCHF!

2011-04-15 @ 08:34:38
URL: http://jamtlandspower.webblogg.se/
Postat av: cinis

Jag har även i en skvätt grädde kanel och ingefära i mitt, lite grädde drar drar ner kolhydrat halten..Kram

2011-04-15 @ 11:10:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0