Thun´s

I dag skall jag åka ut till Thun´s och köpa resten av vår servis som har kommit.
Jag fick med mig Knut med kompisar också, de tycker att Thun´s är ett skojigt ställe.
På eftermiddagen måste jag hem och städa för då kommer det ytterligare kompisar till Knut hem till oss.
De skall bo här i helgen eftersom det är väldigt trångbott hemma hos Knut.
Jag skall bjuda på middag också, undrar bara på vad?
Knut får hjälpa mig att plocka lite här hemma.
Egentligen så orkar jag varken med att åka till Thun´s eller ha gäster för jag är faktiskt ganska hängig men vad gör man inte när man har lovat sina barn? JO, man håller vad man lovat. Så är det bara :)
Jag skall ta en TREO nu och sedan hoppa i duschen eller kanske ta ett bad för det är fortfarande kylgrader i lägenheten.
Ingen har fixat värmen fast vi har mailat och felanmält hela vintern.
Jag är så trött på vår hyresvärd.
Avloppet luktar fortfarande apa men ingen har kommit och fixat det heller.
Jonny är i Thailnad nu, resan har gått bra.
Han har strålande väder, ingen risk för att han fryser än på ett par veckor i alla fall.
Detta är fusk på högsta nivå.
Han där och jag här.....FUSK!


Kommentarer
Postat av: Anita

Krya på dej - hoppas att du får en bra dag!

2011-04-02 @ 10:13:41
URL: http://jamtlandspower.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0