Födelsedag

Efter jobbet så åkte vi och köpte med oss thaimat hem.
Efter middagen så svullade vi blåbärstårta och tog ett glas vin.
Jag är fortfarande proppmätt :P


Jag fick bestämma film ikväll, så jag bestämde "Så olika" och den var bra.
Jonny "stod ut" för att det är min födelsedag ♥


Nu har jag packat mammas kappsäck, för i morgon beger jag mig till Gimo Herrgård.
Där skall jag vara i två dagar på Studiedagar med jobbet.
Det skall bli skoj.
Det brukar vara jobbigt att sitta still och tänka i två dagar, men vi har alltid skoj tillsammans så det gör inget.
Dessutom så får vi god mat och att sova på hotell är ju aldrig fel.
Just nu är jag så mätt att jag mår illa av att tänka på mat och hotellfrukost men i morgon är jag väl hungrig igen antar jag ;)

Nu skall jag sussa kudde.
Tack alla ni som gratulerat mig här på bloggen och på facebook, på sms och IRL (in real life).
Kram och God natt!

Nu skall jag tillbringa en stund i sängen med ett helt gäng arga fåglar :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0