Fyrtiofem


Hör du vad gammalt det låter?
Fyrtiofem good damn it!
Alltså när morsan fyllde 45 så var hon ju gammal tant, tyckte jag.
Inte tycker jag att jag är sååå gammal!
Jag tycker inte att jag är så värst mycket äldre än trettioåringarna på mitt jobb, men jag inser ju att det var några år sedan man var ung, att man nu börjar tillhöra det äldre gardet.
Det är tufft att inse detta :)
I morse blev jag väckt med kaffe på sängen av man och den son som fortfarande har sommarlov.
Jag fick fina örhängen, ett vinställ och en kurs nästa torsdag i kamerateknik!!
Min man är påhittig han :)







Kommentarer
Postat av: Jonny

Grattis älskling :) !!

2011-08-10 @ 08:16:20
Postat av: titti

Grattis kramar i massor.

2011-08-10 @ 09:30:14
Postat av: Nina

Grattis bästisen :o)Hoppas du får en alldeles fantastisk dag

2011-08-10 @ 10:39:18
Postat av: Marina

Det är länge tills vi blir gamla tanter - om vi nu någonsin blir det...tror inte det.:) Grattis!!

2011-08-10 @ 19:20:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0