Gör om, gör rätt...

Du som följer min blogg vet ju att jag inte är nöjd med hur det blev i mitt vardagsrum sedan vi bytte soffa.
Jag gilla verkligen inte den där grå/svarta soffan med divandelen.
Jag förstår inte hur jag kunde falla så för hur "alla andra" har det.
Jag skall ju ha sött och romantiskt och ingenting annat.
Nu måste jag få ut soffan på Blocket, ta upp min gamla Ektorp från källaren och köpa nytt tyg på den och på fåtöljen.
Jag måste ta upp det gamla vardagsrumsbordet igen och köpa en ny matta.
Men nu gäller det bara att få fingret ur, för om detta skall bli gjort på den här sidan nyår så får jag göra det själv.
Fast det är ju å andra sidan jag som proppsar på att göra om så jag får väl skylla mig själv :P
Nu skall allt svart och grått bort, in med vitt, vitt och blommigt :)
Den här gången skall jag göra om och göra rätt.

(Vad Jonny tycker? Han tycker preeeeciiiis som jag !!........annars får han inte ligga...hihi)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0