Högsta växeln

I dag har jag fullt upp vill jag lova.
Först skal jag arbeta hela dagen, 7-15.30.
Sedan skall jag åka till IKEA och införskaffa tyger och kuddar mm mm.
Kl 17 kommer det hit en tjej och hämtar min gamla trasiga moppe som står i källaren och senare på kvällen så kommer de som skall köpa min soffa.
De åker från Söderhamn, så det tar en liten stund inna de är framme.
Jag får tvinga Ludde att hjälpa mig upp med soffan från källaren och sedan bära ner två-sitsen från calles rum.
Ja, detta kommer att bli en häktisk dag, men rolig!
Jag älskar ju att göra om.
Jonny har turen att vara på tjänsteresa, så när han kommer hem på onsdag så har jag väl fixat klart, kan jag tro.
Jag måste köpa trälim så att jag kan laga mitt gamla bord också.
Jag har nog inte tid att arbeta, som det verkar :)
Man borde få vara ledig när man skall göra om hemma, visst?

I dag kommer de nya barnen, spännande!





Kommentarer
Postat av: Anita

Jag vill oxå göra om...men orkar ingenting!

2011-08-15 @ 08:18:13
URL: http://jamtlandspower.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0