Husvagnen?

Jag gick hem från jobbet vid lunchtid i går.
Mitt huvud dunkade och jag hade feber.
När jag kom hem så sov jag hela eftermiddagen och jag kände mig liiite piggare i gårkväll.
Nu när jag vaknade var förkylningen ett faktum.
Snorig och hes och fortfarande lite feber.
Ute är det strålande sommarväder, 25 grader och solen gassar från en molnfri himmel.
Förkyld eller inte så står jag inte ut med att vara hemma idag.
Jag tror jag måste masa mig ut till husvagnen och ta vara på sommares sista solstrålar.
Jag kan lika gärna vara sjuk där ute som här hemma.

Måste bara förbi affären och köpa lite mat först.
Middag kan vi ta på restaurangen.

Ja, så gör jag nog, husvagnen here i come!

Meen hallååå Jonny......vakna!!

Kolla vad vilka fina armband jag fick av min syster i går, jag får visst paket varje dag :)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0