Komod

Jag har en gammal komod som står här hemma.
Om jag slipar den och shabby chickar den lite så kan jag ha den i mitt badrum var det tänkt.
Det skulle vara snyggt att ha ett gammalt tvättfat och kanna stående i komoden men det är inte så lätt att hitta.
Jag har försökt på loppis i sommar men utan resultat.
Är det någon som vet var man kan köpa nya sådana tvättset?
Har kollat på Fullerö och på Blocket också, utan resultat.
Det är möjligtvis inte så att din mormors gamla tvättset ligger i källaren och skräpar och du skulle bli jätteglad att bli av med tvättfat och kanna?...kanske?....eller?

Jag får myror i skallen när jag inte hittar vad jag söker.
Kan inte släppa det där med tvättfat och kanna nu.....vill ha liksom.

Helst vitt...


P.S Kolla vad Marina hittade till mig :)
Nu är jag lycklig igen.
(klicka på bilden så kommer du till en helt underbar hemsida)





Kommentarer
Postat av: Marina...:)

http://dromgarden.se/cc/shop/index.php?_a=viewProd&productId=379



http://www.houseoflinnea.com/se/art/romantiskt-vitt-tvattfat-och-kanna-i-porslin-fran-ib-larsen.php

2011-08-30 @ 08:19:42
Postat av: Maggan

Tack Marina :)

2011-08-30 @ 08:53:44
Postat av: Marina

Vassego..;)

2011-08-30 @ 09:10:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0