Krasslig

Jag känner mig lite krasslig i dag.
Det började i gårkväll med att min hals kändes svullen.
I natt har jag svettats som en gris och haft huvudvärk.
Nu känner jag mig så där jobbigt sjuk, ni vet när man inte är frisk och inte tillräckligt sjuk för att det skall vara självklart att stanna hemma.
Jag har precis duschat nu och då känner man sig alltid lite fräschare och piggare.
Jag pallrar mig väl iväg till jobbet så får vi se åt vilket håll det går idag.

Vilken tur att vi bestämde oss för att inte åka upp till Östersund i kväll för det hade jag inte orkat i dag.
Huvudet känns för litet och i halsen sitter det en tennisboll också nyser jag hela tiden.
Nä, det här blir ingen rolig helg.

Jag har inte tid att bli sjuk nu men har man någonsin tid att vara sjuk?

Trevlig fredag önskar jag dig i alla fall, hoppas att du känner dig piggare än vad jag gör.




Kommentarer
Postat av: Anita

Krya på dej min syster å vän! <3

2011-08-26 @ 09:20:37
URL: http://jamtlandspower.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0