Lite smått & gott

Var på fullerö efter jobbet och hittade lite smågrejer.
Ingen tavla dock och bokstäverna som jag köpte för att hänga på väggen var sådana som skulle stå.
Men det blev ok ändå.

Vardagsrummsbordet


En ny fin kruka med en ful blomma :)


Bokstäverna


Ny sand i lyktorna och en omplanterad födelsedagsros


Nu håller jag på att färga en duk rosa, den skall ligga på matsalsbordet.
Jag har också tvättat min vita matta, så den gröna försvinner i morgon.
Det går sakta men säkert åt rätt håll.
Det är roligt att greja när man tycker att det blir fint.



Kommentarer
Postat av: Jonny

Meeen va fint :)

2011-08-16 @ 21:44:17
Postat av: Anita

Jag målade på Emils rum när jag kom från lena igår....höll på halva natten.

2011-08-17 @ 09:00:21
URL: http://jamtlandspower.webblogg.se/
Postat av: Madde

Att du orkar....men det blir iaf fint...;)

2011-08-17 @ 11:18:26
Postat av: Nina

Fiiint :o) Du kan ju köpa en tavellist och ställa bokstäverna på den Pöss

2011-08-17 @ 12:19:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0