Örebro

I dag efter arbetet så sätter jag mig i bilen och kör till Örebro.
Jag skall bo hos söta Simon i natt för i morgon är jag kallad på rättegång!
Kommer du ihåg att jag skrev i april om att jag hamnade mitt i ett hulliganbråk mellan Örebro och Syrianska.
I alla fulla fall så fick jag se hur en kille blev nerslagen och sedan sparkad på, bara några meter i från mig och det sade jag till polisen.
Nu har jag blivit kallad som vittne på rättegången i morgon :P
(Tänk att man aldrig kan hålla tyst)
Men det är väl bra med civilkurage iofs.
Det känns ju lite läskigt att åka dit men jag har inget val.
Det är bara att åka dit och se glad ut (eller nåt)
Det skall i alla fall bli jätteskoj att träffa Simon igen ♥.
Önska mig lycka till :P


Kommentarer
Postat av: Jammer Jim Joe

Kör försiktigt !! Pyss

2011-08-08 @ 14:52:23
Postat av: Anita

Kom ihåg att du ska ha betalt för förlorad inkomst! Lycka till!

2011-08-08 @ 22:53:14
URL: http://jamtlandspower.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0