Parsus

I kväll skall jag gå på kamerakursen som jag fick i födelsedagspresent av familjen.
Det känns lite nervöst men roligt på samma gång.
Jag skall få lära mig Kamerans olika inställningar, olika objektiv och tillbehör.

Jag skall få  lära mig att gå på djupet med de avancerade inställningarna och få labba med histogram och blixtteknink, skärpedjupstekning och bruskontroll, objektivförståelse och smarta kontroller i kameran.

Jag hoppas att jag kommer att förstå och att jag kommer kunna ta till mig massor.

Klicka på bilden så kommer du till Parsus hemsida.




Kommentarer
Postat av: Anita

Kul! :O)

2011-08-18 @ 08:34:36
URL: http://jamtlandspower.webblogg.se/
Postat av: Nina

Lycka till! :o)

2011-08-18 @ 18:07:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0