Vinyler å pryttlar

I går plockade jag in alla mina vinylskivor i den nya hyllan brevid tv:n.
På Kjell & Co har de grammofoner med usb.
En sådan skall jag köpa och sedan skall det liras vinyler här hemma.
Man kan också lägga in sina gamla skivor på datorn med hjälp av en sådan usb-grammofon.

Det finns mycket skoj att köpa nu för tiden, t ex kan man rädda sina gamla hemvideofilmer på ett billigt och bra sätt.
Jag får shoppa loss på kjell & Co helt enkelt.
Tänk vad skoj att kunna lägga upp gamla hemvideofilmer här på bloggen.
Jag har ju meter efter meter med film från tio till tjugo år tillbaks i tiden.
Ja, det måste jag fixa!
Den lilla manicken heter Movie grabber.

Köp å köp å köp....Hejja mig!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0