Ännu en...

...låååång dag framför mig.
I dag efter arbetet så skall vi på utbildnng till UKK(Uppsala Konsert och Kongress).
Vi skall få fortbildning i den nya läroplanen för förskolan.
Tre timmar mellan kl 18-21 när man först har arbetat mellan kl 08.00-16.30.
Det blir till att ta med en ask med tändstickor, för att spänna upp ögonen med och koffeinpiller för att hålla sig vaken ;(
Nä, så farligt blir det nog inte.
Om det är en bra talare så kan man nog hålla sig vaken hela tiden.
Hoppas att det blir lite dikussioner också så att hjärnan får arbeta lite.
Synd att jag missar Sveriges mästerkock.
Hahaha....tantvarning!!

Nu ska jag koka gröt´n  så att jag blir stor och stark och får gå på Folkets park.
Annars blir jag liten och klen och får gå på Fräsningsarmén, som min gamle far skulle ha sagt.

Simma lugnt!

Kommentarer
Postat av: Anita

Guuud vad det lät tråkigt med "Nya Läroplanen för förskolan" - kan detta göras intressant och roligt??

2011-02-02 @ 07:34:30
URL: http://jamtlandspower.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0