Äntligen hemma

Jag slutade klockan 16.00.
Jag och Jonny åkte direkt till Gränby för att hämta ut kontanter.
Vände och åkte tillbaks till Kummingatan och köpte ett begagnat databord till Ludde.
Sedan direkt till Coop vid Ikea.
Handla, handla, handla........i 1½ timme.
Hämtade Ludde hos Maja i Ulleråker.
Hem och packa upp all mat.
Lagade middag och NU få jag sätta mig i två minuter innan det är dags att hänga tvätt.
Kl 20.00 skall jag kolla på Sofias änglar och sedan skall jag hjälpa Ludde att få ihop till det lite snyggt på hans rum när han och Jonny bytt databord.
Det är jobbigt att ligga på topp :P
Jag kommer att soman ovaggad ikväll i alla fall, precis som alla andra kvällar.
Efter Jonnys fest så har jag inget planerat på flera veckor, jag kanske skall sova.
Vad sägs om det?


Kommentarer
Postat av: Anita

Lugn å fin - puss! ;O)

2011-02-22 @ 20:20:45
URL: http://jamtlandspower.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0