BLOPPIS

Var kommer alla jäkla grejer ifrån.
Jag tycker att jag rensar och slänger men ändå har vi skåpen fulla, både i och på.
Jag är trött på sakerna.
Varför har jag sparat allt?
Det är inga fina saker, inget värdefullt men ändå har jag svårt att göra mig av med skiten.
Kan vara bra att ha, tänker jag.
Javisst! Jag kanske ångrar mig sedan men, so what!
Man kan inte spara allt!
Jag måste ha loppis.
Jag kanske skall ha loppis här på bloggen!
En sk BLOPPIS!
Jag tar kort på saker som jag inte vill ha också köper ni dem av mig!!
Vilken bra idé va?
Håll utkik efter min Bloppis nu :)
Faan vad jag är bra ;)


Kommentarer
Postat av: Anita

Bra idé! :O)...eller så har du loppis när vi kommer nu i helgen! :O)

2011-02-10 @ 19:59:33
URL: http://jamtlandspower.webblogg.se/
Postat av: Cinis

Å jag som tänkte skicka lite mer med Anita nu i helgen....hoppas hon hinner förbi å hämta.....kramis

2011-02-10 @ 20:45:50
Postat av: Anonym

Å jag som tänkte skicka lite mer med Anita nu i helgen....hoppas hon hinner förbi å hämta.....kramis

2011-02-10 @ 20:46:44
Postat av: Cinis

de va ett eko

2011-02-10 @ 20:47:18
Postat av: Maggan

Nej för helvete! Inte mer saker hit :)

2011-02-10 @ 21:16:53
URL: http://maigiz.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0