*Fredagsmys*

I dag slutar jag kl 13.00.
Min man väljer också att sluta då tillsammans med mig, det hör inte till vanligheterna.
Det skall bli skönt med en lååång fredagseftermiddag tillsammans.
Nästa fredag åker ju han till Taiwan, det är kankse därför som han vill tillbringa den här fredagen med sin vackra fru ;)

Till middag blir det kycklingwraps och lite senare mörk choklad som jag fick av en förälder igår.
Jag skall lyssna på Volbeat och känna att det är F*R*E*D*A*G*!
Eventuellt så kanske, bara kanske, så viker jag undan tvätten som ligger i vardagsrummet och kanske, bara kanske så orkar Jonny gå ner i källaren med Luddes tvåmanssoffa som står mitt på golvet.
Å kanske, bara kanske så kommer jag att damma och gå ett varv med dammsugaren.
Vi får se?
Jag kanske bara sitter och lyssnar på hårdrock och dricker vin hela eftermiddagen också.
Vi får se?
Jag är ju ledig så jag gör vad jag vill.
Märks det att jag tycker att det skall bli skönt? :)
Men först så har jag lite arbete att göra.
TREVLIG FREDAG PÅ DIG!!



Kommentarer
Postat av: Anita

Trevlig helg på dej med! Nu åker jag på kurs - ingendator med så vi hörs på söndag eftermiddag!

2011-02-04 @ 07:43:36
URL: http://jamtlandspower.webblogg.se/
Postat av: Simon

Vilket fint kort på er, saknar er. Ha en riktigt trevlig Lördags kväll nu. Ni ska iväg och lyssna på hård rock, själv blir jag hemma och tittar på Schlager=)

2011-02-05 @ 18:39:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0