Back on track!

I dag skall här handlas.
I går planerade jag det mesta till Jonnys fest på lördag och idag skall allt inhandlas.
Maten till buffén, middag på fredag och lunch på lördag samt öl och vin i massor.
Vi kan bli ca 35 personer.
Det är svårt med öppet hus eftersom man inte riktigt vet hur många som dyker upp men det får räcka dit det räcker.
Känner jag mig rätt så blir det knappast för lite mat, snarare tvärtom.

Mitt knä känns lite bättre i dag tack vare min rara granne som kom upp med ett slags knäskydd till mig.
Hon jobbar åt en grossist som säljer dessa "plagg" som heter Back on track.
De innhåller keramik som gör att kroppens egna värme går tillbaks till det onda stället och lindrar inflammationen. Det var såååå skönt att få på ett sådant i går kväll.
Tack Grannette!!

Nu måste jag hoppa in i duschen.
See ya!



Kommentarer
Postat av: Anita

Stressa inte ihjäl dej nu - jag hjälper dej när vi kommer! <3

2011-02-22 @ 08:30:20
URL: http://jamtlandspower.webblogg.se/
Postat av: Anette

Klart man hjälper sina fina grannar :-) kram

2011-02-22 @ 18:48:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0