Kitching!

Så var det måndag igen.
Den här veckan kommer att bli en låååång trasportsträcka till fredag.
För på fredag kommer TJEJERNA!
Nina, Lena, Karin och Anita.
Det kommer bli såå roligt.
Vi skall INTE gå på krogen och det känns skönt.
Men däremot så skall vi göra en massa annat.
Jag längtar!
I dag efter jobbet så skall jag åka på IKEA.
Jag måste hotta upp mitt badrum ett snäpp.
Jag skall köpa vitt!
Om Jonny läser detta så glöm genats bort att du läst det!


Den här veckan MÅSTE jag träna.
Det finns inga ursäkter.
I dag och i morgon finns det tid.......Å HÖR SEN!
Men när eftermiddagen/kvällen kommer så är jag så trött att ögonen går i kors på mig och det är då som alla undanflykter kommer på löpande band.
Ujjejuj!
Calle börjar på sitt nya jobb i dag, spännande.
Men nu måste jag sätta fart, här kan man inte sitta hela dagen inte.
God Morgon och trevlig ny vecka på dig!


P.S Jag vill också säga grattis till min vän Simon som fyller år i dag.
GRATTIS FINA!!


Kommentarer
Postat av: Anita

Heja Maggan - träna på! :O)

2011-02-07 @ 07:08:56
URL: http://jamtlandspower.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0