Lättväckt

Ludde skall till Romme och åka skidor i dag, det låter väl härligt.
Mindre härligt är att han skall träffas på skolan kl 06.10 och att jag är så lättväckt att jag vaknade när min man klev upp kl 05.20.
Nu sitter jag här och gnuggar ögonen och med kaffet i högsta hugg.
Jag undrar bara varför jag inte kan sova när människor runt omkring mig är vakna?
Vad har jag för kontrollbehov som gör att jag bara måste slå upp mina bruna ögon och börja tänka.
Sedan är det kört för då blir jag kissnödig och kaffesugen så då är det bara att kliva upp som gäller.
Ja, ja....nu är jag i alla fall vaken.
I dag stänger jag och jag undrar om jag verkligen orkar träna efteråt?
Jag har inte tränat något den här veckan så jag bör ju verkligen masa mig dit.
Vi får se...om jag orkar...kl 17.10...gå till träningen...byta om...köra ett pass...vi får se?
I natt är Calles sista natt på "Donken", på måndag börjar han på sitt nya arbete.
Han är lycklig :)
Nu skall jag dricka upp mitt kaffe och läsa tidningen.
Have a nice day!


Kommentarer
Postat av: Anita

Jag vaknar oxå lätt....men har inga problem att somna om. OCH i vår familj så skulle det vara min uppgift att skjutsa... Pelle han säger bara -Ta bussen!!

2011-02-03 @ 07:39:13
URL: http://jamtlandspower.webblogg.se/
Postat av: Pernilla

Jag vaknar om en myra nyser i grannkåken, attans träligt. Så jag vet precis vad du pratar om.Klart man ska vara med och se så allt går rätt till ;)

Kontrollbehov? Näe, va?

2011-02-03 @ 08:42:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0