Linser

Vi fick jättegod pasta och tomatsås med linser i går på jobbet.
Barnen åt massor och jdet gjorde jag med.
Det märktes i går kväll när jag skulle gå på fin restaurang med mina kollegor.
Min mage var som en spärrballong och jag kunde varken äta eller dricka som folk.
Jag hade jätteont i magen hela kvällen och till slut åkte jag hem.
Jag trodde ett tag att det var magsjuka på gång igen men så kom jag på att jag ätit linser till lunch och det bara måste bero på det.
Nu har jag sovit och nu mår jag mycket bättre.
Fortfarande lite uppblåst men inte ont.
Tur det, vi som skall åka till Orsa på 30-årsfest om ett par timmar.

Kommentarer
Postat av: Anita

Ha så kul i Orsa! :O)

2011-02-19 @ 10:04:06
URL: http://jamtlandspower.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0