Mår illa...

...ja, det gör jag.
Men jag kan inte bestämma mig om det är "på riktigt" eller bara nojja.
Som vanligt så kan jag inte identifiera hur jag mår.
Jag har verkligen inte tid att vara sjuk nu, varken på jobbet eller privat.
Det går magsjuka på jobbet, så jag blir ju lite nojjig när min mage beter sig lite skumt.
Än så länge så känner jag mig bara lite uppblåst, kaffet går ner och inget vill vända och komma upp igen.
Jag åker väl till arbetet och ser hur det utvecklar sig, jag kan ju inte stanna hemma bara för att jag känner mig lite kymig men man vill ju inte åka dit och smitta ner heller.
Usch! Vad jag hatar detta.
Bu elle Bä?


Kommentarer
Postat av: Anita

Meen du får ju inte bli sjuk nu när jag ska komma....jag vill inte heller ha magsjuka! Krya på dej nu - hoppas att det bara är en fis på tvären! ;O)

2011-02-08 @ 07:32:20
URL: http://jamtlandspower.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0