Mycke´ mat

Jag älskar att handla :)
Ja, jag vet att det låter helt sjukt men jag älskar att komma hem med åtta matkassar och fylla både kyl och frys.
Jag gör det med glädje.
Jag älskar när jag vet att det finns massor med mat och att jag inte behöver tänka på minst två veckor på vad vi skall äta för allt är panerat och inhandlat.
När jag växte upp så fanns det knappt mat i kylen, bara någon torr brödbit och en liten ostskalk.
Inte för att vi var fattiga utan mer för att......jag vet inte?
Mamma lagade god mat och så men det fanns aldrig det där lilla extra.
Osten räckte precis i en vecka.
Jag tror att det är därför som jag älskar att fylla mitt kylskåp och att det är därför som jag ser ut som jag gör.
För att jag gillar det där lilla extra ;)

MITT KYLSKÅP JUST NU!

Kommentarer
Postat av: Pernilla

Du är kul du! Panerar du allt du äter?

Kunde inte låta bli.........

2011-03-01 @ 08:07:27
Postat av: Anita

Meeen....blev det fisk kavar i söndags?? Skicka genast hit den! ;O)

2011-03-01 @ 08:53:09
URL: http://jamtlandspower.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0